Poznań - Święty Marcin 11/16
W naszej ofercie m. in. : parking przy ulicy, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, dostęp do Internetu, pokoje dźwiękoszczelne, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, gaśnice, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, codzienne sprzątanie, czujnik dymu, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Maseczki dla gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, bezpłatne Wi-Fi, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Wi-Fi, pokoje dla alergików, monitoring wokół obiektu, całodobowa recepcja, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, całkowity zakaz palenia, Możliwe wystawienie faktury, całodobowa ochrona, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, zwierzęta domowe są akceptowane, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, pokoje rodzinne, ogrzewanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 11:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartament "Holy" o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 150 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu.Dostępne pokoje:
Apartament 5 osobowy (1 łóżko pojedyncze, 1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 50 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Poznań - Apartament Holy, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.259398